دکتر تز
انجام پروپوزال ارشد و دکتری با دکترتز❤️0919/963/1325❤️

انجام پروپوزال ارشد و دکتری با دکترتز❤️0919/963/1325❤️

انجام پروپوزال ارشد و دکتری با دکترتز❤️0919/963/1325❤️

انجام پروپوزال ارشد و دکتری با دکترتز❤️0919/963/1325❤️

 در انجام پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری هردو یک وجه اشتراک دارند: روش تحقیق؛ افرادی که به اصول و روش تحقیق تسلط داشته باشند به خوبی خواهند توانست پروپوزال خود را به نگارش در آورند.

بسیاری از دانشجویان در انجام پروپوزال خود موفق نمی شوند و به نتیجه مطلوب نمی رسند و دلیل آن نداشتن اطلاعات کافی از روش تحقیی، روش گردآوری منابع و یافتن مقاله بیس، مدیریت زمان و روش نگارش صحیح بخش های مختلف پروپوزال است.
انجام پروپوزال شاید یکی از چالش برانگیزترین بخش های انجام پایان نامه باشد زیرا ایده اصلی، روش انجام کار، هدف از انجام کار، مسئله ای که تحقیق می بایست به آن بپردازد، جنبه نوآوری و… تماما باید در پروپوزال قید شوند و باید به حدی قوی و حرفه ای باشد تا نه تنها توسط اساتید مورد تایید و پذیرش واقع گردد، بلکه با موفقیت قابل اجرا باشد و به نتایج دقیق و کاربردی نیز منجر شود.
انجام پروپوزال مخصوص دانشجویان ارشد و دکتری است و در مقطع کارشناسی معمولا انجام پروپوزال از دانشجو خواسته نمی شود، اما در برخی از دانشگاه ها انجام پروپوزال و انجام پایان نامه کارشناسی نیز ضروری است.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پایان نامه دندانپزشکی | مشاوره آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری دندان پزشکی

انجام پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری با انتخاب موضوع حرفه ای برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرفته میشود. شما می توانید پروپوزال دکتری خود را از صفر تا صد با قیمت مناسب به موسسه دکترتز سپرده و دیگر نگران سبک نگارش و انتخاب موضوع پروپوزال (که بسیار حساس است) نباشید.

انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال

پس از انتخاب موضوع، تدوین و نگارش پروپوزال به صورت اصولی از الزامات و مراحل مهم پیشبرد یک پایان نامه چه در مقطع کارشناسی ارشد و چه در مقطع دکتری تخصصی (PhD) می باشد.از این رو، گروه علمی موسسه دکترتز با گرد هم آوری مجموعه ای از متخصصین که خود دانشجو یا فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های مختلف از دانشگاه های تراز اول کشور هستند در صدد ارائه آموزش طرح تحقیق یا پروپوزال به صورت کاملا حرفه ای به متقاضیان عزیز می باشد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پروژه پایان نامه ارشد مدیریت | انجام پروژه رساله دکترا مدیریت

همچنین شما می توانید کمک انجام پروپوزال دکتری خود را نیز از ما بخواهید. چگونه؟ تنها کافی است که با ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشید.

انتخاب موضوع پروپوزال چگونه انجام میشود؟

اولین و مهمترین بخش هر پروپوزال، انتخاب عنوان و موضوعی مناسب برای آن است. موضوع انتخابی، باید بر اساس علاقه دانشجو و هم راستا با موضوع کاری استاد راهنما باشد. عنوان انتخابی دانشجو باید غیر تکراری، نو و بدیع بوده و قبلا توسط شخص دیگری انجام نشده باشد. از سوی دیگر، موضوعی که برای پروپوزال خود انتخاب میکنید باید قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. شما می توانید جهت اطلاع از نو بودن یک عنوان به وبسایت ایرانداک مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پایان نامه روان شناسی بالینی دکترا دکتری ارشد کارشناسی ارشد ارزان و فوری

بیان مسئله در پروپوزال چه نقشی دارد؟

بیان مسئله در واقع لزوم انجام پژوهش را مشخص می کند. اینکه پژوهش مورد نظر تا چه میزان ارزش انجام شدن را دارد، در این قسمت ارزیابی میشود. به همین علت، دانشجو باید معضل یا مشکلی که ذهن وی را درگیر کرده و ارزش رسیدگی دارد را در بیان مسئله بگنجاند. دانشجو باید در نظر داشته باشد که بخش بیان مسئله، باید به منزله یک متن توجیه کننده برای استاد راهنما و یا اشخاص سرمایه گذار باشد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پایان نامه جغرافیا ارشد و دکترا در سایت دکتر تز

محقق های شما چه کسانی هستند؟

محققانی که قصد همکاری با موسسه دکترتز را دارند، پس از درخواست همکاری به موسسه، می بایست رزومه آکادمیک آن ها توسط مدیریت مجموعه روئیت و تایید گردد.

برای اطلاع از سطح کیفیت انجام کار، از وی درخواست می گردد تا یک پروژه تحقیقاتی را به صورت آزمایشی انجام داده و برای موسسه ارسال نماید. پس از روئیت و اطلاع از سطح کیفیت کار، در صورت واجد شرایط بودن می تواند به جمع محققان موسسه دکترتز بپیوندند.

چه کسی من را در انجام پروپوزال کمک می کند؟

بسته به رشته تحصیلی و موضوع پروپوزال شما، از میان محققانی که با موسسه دکترتز همکاری می کنند، افرادی که رشته تخصصی و حوزه مطالعاتی آن ها با فیلد درخواستی کارفرما مطابقت داشته باشد، انتخاب شده و کار شما به وی ارجاع داده خواهد شد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پایان نامه روانشناسی ارشد و دکترا در سایت دکتر تز

افرادی که پروپوزال شما را می نویسند دانشجویان یا فارغ التحصیلان مقطع دکتری و اساتید دانشگاه هستند که گاها خود از اساتید دانشگاه می باشند.

موسسه دکترتز چگونه مشاوره های انجام پروپوزال را تضمین می کند؟

موسسه دکترتز با مشاوره و تحویل کار به صورت مرحله به مرحله و همگام نمودن دانشجو با محققین و برگزاری جلسات توجیهی متعدد، تضمین می کند در این حین، هرگونه ابهام یا اصلاحی در روند انجام پروژه نیاز باشد، اعمال گردد.

این پروسه تا زمانی که پروژه دانشجو به پایان برسد و با موفقیت جلسه دفاعیه را پشت سر بگذارد، ادامه خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
مقالات علمی و پژوهشی و بهترین روش برای خواندن مقالات علمی و پژوهشی چیست؟

پروپوزال چیست؟

پروپوزال به انگلیسی:«Proposal» واژه ای برگرفته از کلمه Propose و به معنای پیشنهاد دادن است. در حقیقت، پروپوزال یک طرح اولیه هر کار تحقیقاتی می باشد که در ذهن دانشجو نقش بسته و آنرا به صورت استاندارد به رشته تحریر در می آورد.

دانشجو پس از نوشتن پروپوزال، باید آنرا برای تایید به استاد راهنما ارائه دهد. انجام این کار برای آغاز فرآیند تحریر پایان نامه ضروری است.

قیمت انجام پروپوزال (استعلام)

قیمت انجام پروپوزال در موسسه دکترتز مناسب می باشد. هزینه انجام پروپوزال دکتری، با توجه به کیفیت و سطح فوق العاده آموزشات مراحل انجام پروپوزال دکتری و کارشناسی ارشد و موضوعات انتخاب شده بسیار فوق العاده است.

شما میتوانید با شماره های زیر جهت انجام پایان نامه و مشاوره اقدام نمائید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام پایان نامه فلسفه ارشد و دکترا در سایت دکتر تز

 

انجام رساله دکترا با همکاری ایزی تز

تلفن مشاوره 09199631325 و 09353132500 می باشد (پایان نامه و مقاله)

نویسنده

دکتر تز 09199631325 و 09353132500

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.